熱門搜尋

載入中 ...

第三輯 #4 Social Media 社交媒體

2018-09-30

第三輯 #4 Social Media 社交媒體

2018-09-30
社交媒體幾乎人人都有用,原來佢仲會出賣你嘅年齡。有研指出只要睇吓你用緊或用過乜嘢社交媒體,就推敲到你咩年紀!
點解我哋喜歡用社交媒體多於面對面溝通,真係因爲方便咁簡單?點解Snapchat 會喺00後之間特別盛行?而點解Instagram 會咁受歡迎? 想知梗係一定要聽今集《捉心理》啦!
仲有一個理由,令你不得不聽今集節目架,就係香港廣播90年!
由今集起,一連五集《捉心理》將會送出香港廣播90年限量紀念品保溫瓶及叉電器各一個,想攞禮物就記得收聽今集《捉心理》喇!


香港廣播90年捉心理過三關送大禮
答中第一及第二關的問題,連同你希望《捉心理》將來可以討論的題目,電郵到 ceu@rthk.hk
緊記提供你的姓名和電話。
我哋等你呀 ^^

香港廣播90年 《捉心理》過三關送大禮

第一關答案:Ideal Self / 理想自我


第二關答案:1928年


得獎者:

Leung Ka Cheong

Chan Hok Yuk

捉心理

  • 聲音
  • 中文
  • 知識
  • 已完結
現在通訊科技日益進步,但人與人之間的關係卻越來越疏離,有時甚至讓人感到難以融入家庭或社會生活中。
有謂:「知己知彼,百戰百勝」。想在人生路上或職場情場社交圈中脫穎而出,了解自己,明白他人,或許能夠令我們贏得更多掌聲,活出快樂人生。

第一輯主持:何鴻基、李秋婷

第二輯主持:黃仲遠 (組織心理學家)、李秋婷

香港電台文教組製作
回頁頂